یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۷, جمعه

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


 
دیروزمان را سوزاندیم برای امروز... امروزمان را سوزاندیم برای فردا... و فردایمان دیروزی دگر!!
فرستنده: میلاد از تهران
 
 
در مرام ما رفیقان نیست ترک دوست        عهد با هرکه بستیم جان ما در دست اوست
فرستنده : مهدی از نی ریز
 
 
اگر مثل اشک توی چشمام بودی واسه موندنت تا آخر عمرم گریه نمی کردم...
فرستنده : علی از نی ریز
 
 
شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکن... از کنارت رفته ام ولی فراموشم نکن
فرستنده : افشین از پیرانشهر
 
 
تنها برای چشمان تو می نویسم که نگاهت تکراری از آسمان است... تو همانی هستی که بهار را برایم به ارمغان آوردی و من همانی هستم که به عشقت وفادار مانده ام و روزهای بی تو را در دفتر دلم شمارش کردم...
فرستنده : هدا
 
 
ردپایم بی صداست   عشق من بی انتهاست...   ردپای اشکهایم را بگیر   تا بدانی خانه عاشق کجاست...
فرستنده : حمید از لامرد
 
 
چه رنجی است لذت ها را تنها بردن... و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن... و چه بدبخت آزاد دهنده ایست تنها خوشبخت بودن...
فرستنده : زینب از گناوه
 
 
گوشند غروب جائیست که آسمان زمین را می بوسد... من امشب برای تو غروب می کنم ، کجائی آسمان من !
فرستنده : مهشید از زنجان
 
 
این جهان پر از صدای قدمهای مردمانیست که همچنان که تو را می بوسند در ذهن طناب دار تو را نیز می بافند.
فرستنده : میلاد از اصفهان
 
 
صبر کن عشق زمين گير شود بعد برو . يا دل از ديده تو سير شود بعد برو . تو اگر کوچ کني بغض خدا ميشکند . صبر کن گريه به زنجير شود بعد برو
 
تو مرا مي فهمي من تو را مي خواهم وهمين ساده ترين قصه ي يك انسان است... تو مرا مي خواني من تو را ناب ترين شعر زمان مي دانم و تو هم مي داني تا ابد در دل من مي ماني
 
در خوشبختی دوستانمان ما رو می شناسند ولی در بدبختی ما دوستانمان رو می شناسیم) جان چرلتون کالینز(
فرستنده : sheytoonak 123456 
 
 
در ابی ترین نقطه چشمانت عشقیست که صداقت از ان جاریست انجا خدا را عاشقانه میتوان دید
فرستنده : mohsen f
 
 
چترم باز باشد یا بسته فرقی نمی کند بی تو آسمان دلم همیشه ابریست
فرستنده : EMR shahmohammadian 
 
 
محبت مثل سکه میمونه اگه بیفته تو قلک قلب دیگه نمی شه درش آورد. اگه بخوای درش بیاری باید اونو بشکنی
فرستنده : sed rasoul farkhondeh 
 

هیچ نظری موجود نیست: