یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


اس ام اس های عاشقانه
آشفته دلان را هوس خواب نباشد ، شوری که به دریاست به مرداب نباشد .
دریای شور انگیز چشمانت چه زیباست ، آنجا که باید دل به دریا زد همین جاست
عشق بلندتر از آن است که زیر نگاهی عتاب آلود پامالش کنی ، عشق حقیقی تر از آن است که پشت ابری حیاهای ناراستین پنهانش کنی ، عشق یتیم تر از آن است که به دست رودخانه ی روزگارش بسپاری .

من که از یاد تمام آشنایان رفته ام ، وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی .

روزگاری هستی ام را می نواخت ، آفتاب عشق شور انگیز من ، این زمان خاموش و خالی مانده است ، سینه ی از آرزو لبریز من .

ای نگاهت رونق فردای من ، در تو معنا می شود دنیای من ، ای کلامت بهترین اثبات عشق ، با تو ماندن آرزوی رویای من .

روزگاریست همه عرض بدن می خواهند ، همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند  ، دیو هستند ولی مثل پری می پوشند ، گرگ هایی که لباس پدری می پوشند ، آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند ، عشق ها را همه با دور کمر می سنجند ، خب طبیعی است که یک روزه به پایان برسد ، عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد .

از بس که آسمان دلم ابریست ، تمام خاطراتم نمناک شده است ، نمی دانم چرا ؟

فاصله ها را نمی توان از بین برد ، ولی اگر می توانی من را از بین ببر چون تحمل این فاصله ها را ندارم .

اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم ، هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی رنگین کمان من .

می نالم از جدایی ای نازنین کجایی ، سوزم ز هجرت ای بهترین کجایی ، در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده ، در حسرت گل هستم ای باغبان کجایی ؟

وقتی خدا تو رو به لبه ی صخره هدایت می کنه بهش کاملا اعتماد کن ، فقط یکی از این دو تا اتفاق می افته : یا می گیردت وقتی می افتی ، یا بهت یاد میده پرواز کنی .

در اندرون همه ما خزانه ای بیکران از عشق و شادمانی و نعمت هست که می تواند آنچه را که در آرزوی آنیم ، برایمان فراهم کند .

عشق بها دارد ، من و تو بودیم و یک دریا عشق ، حالا من هستم و یک دنیا اشک ، آری ، عشق بها دارد !

دوست دارم تو سیب باشی و من چاقو پوستتو بکنم ، میدونی چرا ؟ چون چاقو بخواد پوست سیب رو بکنه باید همش دورش بگرده !

دستانم تشنه ی دستان توست ، شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم ، با تو می مانم بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم ، زیرا می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت .

10 تن آجر ، زیربنای وجودت !

من این دنیای فانی را به لبخند تو می بخشم ، من این جان عزیزم را به دیدار تو می بخشم ، نه دولت از خدا خواهم نه راحت از جهان خواهم ، اگر گویند که را خواهی ؟ فقط گویم تو را خواهم .

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم ، آره من قول داده بودم تا تهش باهات بمونم ، ولی پس دادی نگامو زیر رگبار غرورت ، من فقط یه کم شکستم خوب نگام کنی همونم !

دست من گیر که این دست همان است که من ، بارها در غم هجران تو بر سر زده ام .

هیچ نظری موجود نیست: