یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

اشعار و متون زیبا مخصوص تبریک تولد


ميخوام برات تو روياهام جشن تولد بگيرم
از لحظه لحظه هاي جشن تو خيالم عكس بگيرم
من باشم و تو باشي و فرشته هاي آسمون
چراغوني جشنمون، ستاره هاي كهكشون
به جاي شمع ميخوام برات غمهات و آتيش بزنم
هر چي غم و غصه داري يك شبه آتيش بزنم
تو غمهات و فوت بكني منم ستاره بيارم
اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بكارم
كهكشونو ستاره هاش درياو موج و ماهياش
بيابونا و بركه هاش بارون و قطره قطره هاش
با هفت تا آسمون پر از گلاي ياس وميخک
بال فرشته ها و عشق و اشتياق و پولک
عاشقتو يه قلب بي قرار و کوچک
فقط مي خوان بهت بگن :.
.
.
.
تولدت مبارک
 
 
 
 
بازم شادي و بوسه ، گلاي سرخ و ميخک
ميگن کهنه نمي شه تولدت مبارک
تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز
از آسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا
يه کيک خيلي خوش طعم ،با دو تا شمع روشن
يکي به نيت تو يکي از طرف من
الهي که هزارسال همين جشنو بگيريم
به خاطر و جودت به افتخار بودنت
تو اين روز پر از عشق تو با خنده شکفتي
با يه گريه‌ي ساده به دنيا بله گفتي
ببين تو آسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس
تا تو هستي و چشمات بهونه س واسه خوندن
همين شعر و ترانه تو دنياي ما زندس
واسه تولد تو بايد دنيا رو آورد
ستاره رو سرت ريخت تو رو تا آسمون برد
اينا يه يادگاري توي خاطره هاته
ولي به شوق امروز مي شه کلي قسم خورد
تولدت عزيزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق ،پر از آينه و شمعدون
الهي که هميشه واسه تبريک امروز
بيان يه عالم عاشق ،بياد هزار تا مهمون
 
 
 
امشب  شب ما غرق گل و شادی و شوره
از جشن ستاره آسمون یه پارچه نوره
امشب خونه مون پر از طنین دلنوازه
تو کوچه پر از نوای دلنشین سازه
عزیزم  هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با  بودنت درست مثل بهشته
تو خونه سبد سبد گل های سرخ و میخک
عزیزم  دوستت دارم تولدت مبارک
تولدت مبارک تولدت  مبارک
تولدت مبارک تولدت مبارک
جشن تو  جشن تولد تموم خوبی هاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
جشن تو طلوع یک روز مقدسه برام
وقت شکر گزاریه به سوی درگاه خداست
عزیزم  هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته
تو خونه سبد سبد گل های سرخ  و میخک
عزیزم  دوستت دارم تولدت مبارک
تولدت مبارک تولدت مبارک
تولدت مبارک تولدت مبارک
امشب تو ببین چه شور و حالی  و صفایی
راستی که گل سرسبد محفل مایی
امشب رو لبا گل های خنده واسه ی توست
آرزوی ما بخت بلند در طالع توست
عزیزم  هدیه ی  من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته
تو خونه سبد سبد گل های سرخ و میخک
عزیزم  دوستت دارم تولدت مبارک
تولدت مبارک  تولدت مبارک
تولدت مبارک تولدت مبارک
جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
جشن تو طلوع  یک روز مقدسه برام
وقت شکر گزاریه به سوی درگاه خداست
عزیزم  هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته
تو خونه  سبد سبد گل های سرخ و میخک
عزیزم  دوستت دارم تولدت مبارک
تولدت مبارک تولدت مبارک
تولدت مبارک تولدت مبارک
تولدت مبارک  تولدت مبارک
تولدت مبارک تولدت مبارک
 
 
 لبخند زدی و آسمان آبی شد
 شب های قشنگ "ارديبهشت" مهتابی شد
 پروانه پس از تولد زیبایت
 تا آخر عمر،غرق بی تابی شد
 
مهربانترينم، تولدت مبارك
 
 
ببین طلوع چشمات به دنیا چه قشنگه
نگاه شیطون تو،صمیمی و یه رنگه
صمیمی و یه رنگه، روز تولد توست
همه میگن مبارک...منم میگم عزیزم:
 
 تولدت مبارک...
 
 
امروز فقط روز توست،میخوام دنیا بدونه
 برای جشن زیبات،می خونم عاشقونه
 تو اومدی به دنیا،تو قلب من نشستی
 خوش آمدی عزیزم که عشق من تو هستی
 منم تا دنیا دنیاست،قدر تو رو می دونم
 امروز تولد توست،از ته دل می خونم
 تولدت مبارک،مبارک و مبارک
 تولدت مبارک،مبارک و مبارک
 
 
 
 
برای روز میلاد تن خود
من آشفته رو تنها نذاری
برای دیدن باغ نگاهت
میون پیکر شب ها نذاری
همه تنهایی ها با من رفیقن
منو در حسرت عشقت نذاری
برای روز میلاد تن خود
منو دور از دل و دیدت نذاری
دلم دلتنگه و مهر تو می خواد
دلم رو در پی غم ها نذاری
میام تنها توی قلبت می شینم
منو قلبت رو جایی جا نذاری
عزیزم جشن میلادت مبارک
منو اون سوی جشن دل نذاری
 
 
 
تولدت مبارک خوش اومدی سپيده
اگر چه از راه دور هیچ فایده نداره
برای سال بعدم از حالا بی امونم
هر چی تولد داری میخوام پیشت بمونم
میان و تبریک میگن تموم سیاره ها
امروز چراغونیه تو همه ی قصه ها
دریا به احترامت امروزو طوفانی نیست
مسافرا زود میان جاده ها طولانی نیست
خدا تو این روز خوب تورو به ما هدیه داد
همه مثل هم بودن یه فرشته فرستاد
اولین روز اومدی تابیدی جای خورشید
خدا گناهامونو به خاطر تو بخشید
 یه سبد عشق اوردی از آسمونای دور
چه اسمی روت گذاشتن پر از شکوه و غرور
روز تولد تو کسی شکار نمیره
هیچ ماهیگیری حتی یه ماهی نمیگیره
 همه قراره امروز مثل تو مهربون شن
باغا میخوان گل بدن برگا میخوان جوون شن
بادکنکای رنگی شمع و گل و فشفشه
الهی زنده باشی تا آخرو همیشه
 می شینم و می شمرم بازم ستاره ها رو
به جون این تولد قسم میدم خدا رو
که سال دیگم امروز نشسته باشی پیشم
تولدت مبارک دوستت دارم عزيزم
 تولدت پر از گل پر از شمع های روشن
کاش که تو این روز پاک یه کم باشی یاد من
 
 
******
 
بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست
و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت.
 تولدت مبارک
 
 
 
اى كه  مانند گلبرگهاى بهارى لطيف  هستي، شقايق ها
در برابر مهربانى  تو  درمانده اند. صميمانه  بهار زندگانيت
را  تبريك مي‌گويم .
طلوع  عمرت بي‌غروب  و بهار زندگيت بى‌خزان  باد.
 
 
اور کن ماههاست زيباترين جملات را براي امروز کنارمي‌گذارم،
امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همينطور بي‌وزن و بي‌هوا
آمدم بگويم
 
 
 
 
 
 
 
 
تولدت مبارک
 
 
روز تولدت باز مثه پارسال
بیقرارم بیقراری مثه هر سال
هزارون گل سرخ هدیه به تو یار
آسمون ستاره بارون شده ای وای!
تو این شبای سرد و پر گلایه
دلم میخواد بشه ابر بهاره
بباره تا سحر مثال اشکات
تا بگه تنها نذارم دیگه ای یار
تو این دقیقه ها و لحظه ها همه میدونن
برای تو گل عشق و میارن
به تو میگن شدی عروس گلها
تولد مبارک گل زیبا
 
 
صبحگاهان که غنچه تو پدیدار شد چشم فلک از ذوق اشک شوق ریخت و تو را در آغوش گرفت
تولدت مبارک
 
 
روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو
کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو
درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم
بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم
میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم
از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم
من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون
چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون
به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم
هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم
تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم
اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم
کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش
بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش
با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک
با ل فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک
عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک
فقط می خوان بهت بگن :.
.
.
.
. تولدت مبارک
 
 
همراه يك طلوع
در اين خجسته ياد
در سالگرد بهاران هستيت
روزي كه زندگي بر لبان تو بوسه زد
با صد خلوص
هم آستان دل، خواهم كه بماني
هميشه شاد
تولدت مبارك
 
 
نگاهت را قاب مي گيرم. در پس آن لبخند.
 که به من، شور و نشاط زندگي مي بخشد
 امروز روز توست... تولدت مبارک
 
 
عزيزم به اندازه تمام کساني که نميشناسم دوستت دارم و سبدي از گلهاي ياس و پونه با يه
آسمون ستاره تقديم تو به خاطر تولد زيبايت.
 
HappyBirthday
 
 
تمام وجودم را در قلبم، قلبم را در چشمانم
چشمانم را در زبانم خلاصه مي‌كنم تا بگويم
روز تولدت مبارك
 
 
1388 شاخه گل سرخ، به سويت فرستاده و بر تك‌تك گلبرگ‌هاي آن مي‌نويسم
تولدت مبارك
 
 
چه لطيف است حس آغازي دوباره،
و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس...
 و چه اندازه عجيب است، روز ابتداي بودن!
و چه اندازه شيرين است امروز...
 روز ميلاد...
روز تو!
 روزي كه تو آغاز شدي!
 تولدت مبارك...
 
 
 
زمين اون گل رو به دست سرنوشت داد 
 و سرنوشت اون گل رو تو قلب من كاشت 
 تا باغچه خالي قلبم، جايگاه يك گل باشد 
گل ياسمنم تولدت مبارك
 
 

هیچ نظری موجود نیست: